درباره تاثیر لوستر در دکوراسیون

تاثیر لوستر بر دکوراسیون

درباره تاثیر بسیار زیاد لوستر بر دکوراسیون منزل

لوستر و البته چراغ‌ های آن همیشه نمادی از ظرافت و سلیقه افراد می باشد. بنابراین لوستر ها برای افزایش زیبایی، در ورودی هتل‌ ها و ساختمان‌ های بزرگ تجاری یا مسکونی حتما استفاده می گردند. سالن‌ های رقص و جلسه و حتی اکثر مراکز خرید هم از لوستر به منظور نورپردازی و جذابیت بیشتر استفاده می‌ نمایند. این کار را بسیاری از صاحبان منازل هم برای شیک تر دیده شدن خانه خود انجام می دهند. پس می توان بیان کرد که تاثیر لوستر بر محیط برای همه روشن است. بنابراین این مقاله را به این موضوع مهم “تاثیر لوستر بر دکوراسیون” اختصاص دادیم. امیدوارم که با مرکز لوستر تا انتهای این مقاله همراه باشید.

همانطور که شاهد هستیم تمایل افراد در دکوراسیون به سمت فضا های مینیمالیستی سوق می یابد. بنابراین بکار گیری لوستر ها در زندگی و ساخت و ساز های مدرن برای بسیاری نماد شلوغی می باشد و زرق و برق آن‌ ها برای بسیاری از اشخاص نه تنها جذاب نیست بلکه آزاردهنده هم هست. با این حال نباید از یاد ببریم که لوستر ها همچنان زیبا ترین و با شکوه‌ ترین ابزار نورپردازی در خانه های مسکونی، تالار ها و حتی فروشگاه‌ های بزرگ نیز می باشند.

تاثير لوستر ها در زیبایی دکوراسیون ساختمان

لوستر ها تنها برای فضا های نشیمن و سالن‌ های کنفرانس ساخته نمی شوند، بلکه آن‌ ها را برای محیط هایی مثل در ورودی‌ های فضاهای گوناگون، آشپزخانه، اتاق خواب، اتاق کودک، اتاق غذاخوری، اتاق مهمان و حتی حمام و سرویس بهداشتی نیز طراحی می شوند.

انتخاب بهترین مدل لوستر برای آشپزخانه
بیشتر بخوانید

تاثیر لوستر بر دکوراسیون..

لوستر از یک طرف یک نوع از لامپ‌ های تزیینی و از جهتی نیز جایگزین انواع لامپ‌های تزیینی می باشد.

در ساخت اکثر لوستر ها کریستال استفاده می‌ شود، به دلیل اینکه کریستال‌ های لوستر حاوی اکسید سرب می باشد، به آن وزن و شکست بیشتری نسبت به شیشه معمولی می‌ دهد و آن را درخشان‌ تر، منشوری و براق تر  نشان می دهد. نیازی به ترسیدن از سرب موجود در لوستر نیست. زیرا اکسید سرب برای انسان کاملا بی‌خطر می باشد.

چه تفاوتی میان شیشه و کریستال برای لوستر ها وجود دارد؟

در حالت کلی، لوسترهای کریستالی رنگ بیشتری را پخش می کنند، ولی فرق اساسی بین شیشه و کریستال در محتوای سربی لوستر می باشد. در ایالات متحده، شیشه با یک درصد سرب یا بیشتر به عنوان یک کریستال شناخته می شوند، اما در اروپا شیشه تنها زمانی به کریستال تغییر می کند که محتوای سرب آن فراتر از ۱۰ درصد گردد.

حال درباره مزیت های لوستر بر محیط خواهیم پرداخت. شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت مرکز لوستر  از محصولات ما دیدن نمائید و لوستر ایده آل محیط خود را تهیه نمائید.

لوستر ها، زیبایی‌بخش محیط

لوسترها با طرح‌های پیچیده و زیبایی که حتی در زمان خاموشی لامپ‌ها دارند، زیبایی و جذابیت خاصی به محیط می‌بخشند. لامپ‌ها زمانی که خاموش می‌شوند بسیار بی‌روح وسرد به نظر می‌رسند و تنها زمانی که روشن هستند به اتاق رنگ و گرما می‌دهند، در حالی که لوسترها حتی در زمان خاموش بودن لامپ‌هایشان نیز بسیار زیبا هستند.

نصب لوستر یک راه عالی است که می تواند در افزایش جذابیت ظاهر و روشنایی در اتاق غذاخوری، اتاق نشیمن و یا حتی ورودی خانه کمک کند. نه تنها نور محیط را بیشتر می کند، بلکه لوستر ها قادر هستند سبک معماری محیط خود را تحت تاثیر قرار دهند. بسیاری از صاحب‌ خانه‌ ها عقیده دارند که لوستر ها تنظیمات الکتریکی پیچیده‌ ای را درون خود ارند و به همین علت، نصب آن ها را نیز پیچیده می دانند. اگر برایتان پیچیده است، می‌ توانید به یک برق‌کار متخصص مراجعه کنید.

مزایا و معایب لوستر چوبی
بیشتر بخوانید

شما می توانید با کمک گرفتن از نور منحصر به فرد و خیره‌ کننده ای که لوستر‌ ها پخش می کنند، حس سرزندگی را در خانه داشته باشید. لوستر ها مانند یک اثر هنری هستند که در مرکز اتاق شما جای می گیرند و محیط را از کسل کنندگی و خواب آلودگی دور می سازند. لوسترها می‌ توانند عشق و شادی را نیز به فضای زندگی شما بدهند و آن را جذاب‌ تر نمایند.

لوستر ها به دیوار منزل شما آسیب وارد نمی‌ کنند

چراغ‌ های مدرن و مینیمال اغلب نیاز دارند که برای نصب و راه‌اندازی‌شان، دیوارها را سوراخ کنید. هر بار که مجبور به ترک اتاق یا تغییر کاربری آن شوید، مجبور هستید که آن سوراخ‌ها را بپوشانید و دوباره در دیوارهای جدید سوراخ ایجاد کنید. همچنین لازم به ذکر است که سوراخ‌کردن مداوم دیوارهای شما، نه‌تنها ظاهری زشت به فضا می‌دهد، بلکه موجب ضعیف‌شدن و سست شدن دیوارها هم می‌شود. اما لوسترها در سقف آویزان هستند و شما می‌توانید به راحتی مبلمان و وسایل منزل را جابه‌جا کنید و هرطور که مایل هستید دکوراسیون را بچینید، بدون این که مجبور به تغییر مکان لوسترها باشید.

لوستر ها گزینه‌ هایی عالی برای اتاق‌ های خانه می باشند.

تاثیر لوستر بر دکوراسیون ...

معمولا گفته می‌شود که لوسترها باید در اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و ورودی‌ ها استفاده شوند، اما در واقع این تنها کاربرد لوستر ها نیست. می‌ توانید لوستر ها را در اتاق خواب، آشپزخانه یا حتی سرویس بهداشتی هم نصب کنید. یک یا دو لوستر می‌تواند بلافاصله اتاق منزل شما را زیباتر کند. البته باید دقت داشته باشید که هر نوع لوستری که انتخاب می‌کنید. با کاربری اتاق شما سازگار باشد که بتوانید حالتی شیک به آن بدهید. و فضا و روحیه خود را سریعا روشنایی و بهبود ببخشید.

لوستر دیوارکوب
بیشتر بخوانید

لوستر ها زیبایی‌بخش ورودی منازل شما هستند

لوستر ها در ورودی ساختمان می توانند. تاثیر بسیاری در حس حال صاحب خانه در روز های عادی، میهمانان و حتی نگاه میهمانان به سلیقه و خود میزبان باشند. با اینکه امروزه لامپ‌ های مدرن بسیاری، مثل نورافکن‌ هایی که فضا را روشن می نمایند، وجود دارند ولی هیچ‌کدام به زیبایی لوستر ها نمی توانند به نظر بیایند.

برای نور پردازی دکوراسیون داخلی حتما الزامی نمی باشد که همه اطلاعات را در مورد نور بلد باشید. یا برای آن هزینه‌ های گزاف نمائید تا اتاق‌ های منزلتان سبک و سرزنده دیده شوند. شما با دانستن جزئیاتی کاربردی گفته شده در این مقاله و اصول نورپردازی در دکوراسیون داخلی می توانید. نیاز های منزل و یا محل کار خود را برطرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
در اولین فرصت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود، در صورت عدم پاسخگویی با شماره ی واتساپ 09901020938 با ما در ارتباط باشید.
چطور میتونیم کمکتون کنیم!