لوستر سقفی کریستال

لوستر سقفی کریستالی یکی از عنصر های مهم دکوراسیون است که ظاهری زیبا به فضای محیط نشیمن یا اتاق ها میبخشد و در آن واحد نیاز ما به روشنایی را نقاط مختلف هر محیطی را برطرف می‌کند.لوستر های سقفی کریستالی  یکی از محصولات ویژه مرکز لوستر میباشد و محصولی با کیفیت و تنوع رنگ بالا، پخش نور خوب و طراحی مدرن که باعث زیبایی محیط است، این لوستر های سقفی در سالن‌های اتاق خواب ،پذیرایی و یا سالن‌های تشریفاتی راهرو، قابل استفاده است.

لوستر سقفی کریستال

مدل لوستر از مهمترین مواردی است که افراد پیش از خریداری محصول به آن توجه ویژه ای باید کنند و  قبل از تهیه این وسیله های دکوری طرح و رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنند.این لوستر ها از کریستال تولیدشده اند و ویژگی هایی همچون نشکن بودن و براق بودن آن ها مثل الماس از اهمیت زیادی برخوردار است، تا در صورتی که با مواردی همچون فشار،‌ ضربه و غیره مواجه شدند دچار صدمه و آسیب خاصی نگردند.موارد زیادی سبب افزایش خرید و فروش و نوسان قیمت‌ ها در لوستر های سقفی می‌ شوند که به عنوان یکی از اصلی‌ ترین عوامل تغییر قیمت آن ها می‌ توان به هزینه‌ های جانبی مانند حمل و نقل و جابجایی این لوستر ها اشاره کرد‌ و تغییرات نرخ دلار نیز می‌‌تواند به طور مستقیم در تعیین قیمت لوستر ها نقش مهمی داشته باشد.لوستر های سقفی کریستال همان طور که از نام آن مشخص است در سقف محیط مربوطه استفاده می شود و معمولا اطراف لامپ را فرا می‌ گیرد و علاوه بر این که بر جذابیت و زیبایی محل مورد نظر می افزاید به افزایش نور نیز کمک می کند.لوستر زیبا با استفاده از کریستال و شیشه تولید می گردد و یکی از علل محبوبیت آن بین کاربرانش نسبت به دیگر محصولات نیز همین امر می باشد و بدین جهت امروزه استفاده از آن رونق زیادی دارد.این لوستر ها از  اصیل ترین انواع لوستر ها هستند و از تنوع های بالایی هم برخوردار هستند. در گذشته بیشتر به سبک لوستر کلاسیک طراحی می شدند. اما در سال های اخیر به دلیل استقبال گسترده کاربران از سبک دکوراسیون مدرن لوستر های کریستالی با طراحی جدید و جلوه های براق که متناسب با سبک مدرن هستند هم به بازار ارائه شدند. امروزه انواع بسیار متنوعی از لوستر های کریستالی با تنوع طرح، رنگ و مدل های مختلف در دسترس مردم هستند. لوستر ها در کنار جلوه و زیبایی بی نظیرشان به دلیل تنوع در متریال به کار رفته نوسان و اختلاف قیمتی متنوعی هم دارند.

لوستر کلاسیک
بیشتر بخوانید
طرح‌هایی مانند لوستر لئوناردو ما تنها یک نتیجه زیبا و پیچیده از کریستال‌های شیشه‌ای با برش مورب را نشان می‌دهد

مدل های مختلف لوستر سقفی کریستال

لوستر های سقفی بسیار متنوع هستند وهمین بحث تنوع بالا باعث شده است که از لوسترهای کریستالی در تمام فضاها از جمله تالار ها یا سالن های پذیرایی، اتاق نشیمن، راهرو  استفاده شود. لوستر های مکعبی و لوسترهای آویز چند تیکه بخوایم اشاره کنیم میتوان گفت. شما با توجه به رنگ کابینت ها و دیگر اکسسوری های موجود در آشپزخانه خود می توانید از لوستر های سقفی کریستال با رنگ های سفید، طلایی یا … استفاده کنید. اگر در آشپزخانه نیاز به نورپردازی خیلی قوی ندارید می توانید از مدل لوستر وارونه نیز استفاده کنید این مدل لوستر ها برای آشپزخانه بسیار شیک و منحصر به فرد هستند و به دلیل اینکه چراغ های آن ها به سمت بالا است نور را به سمت سقف منعکس می کنند. بازتاب نور منعکس شده از سقف ، شکوه بسیار زیبایی به کریستال ها می دهد. برای راهرو ها و اتاق نشیمن هم می توانید از انواع جدید لوستر ها مانند لوستر های شاخه ای یا مربع و گرد استفاده کنید.طراحی لوسترهای کلاسیک جدید از لامپ های LED و  SMD استفاده می شود. هم چنین برخی از لوسترهای سقفی کریستال دارای ریموت کنترل هستند که باعث هوشمند سازی خانه نیز میشود. تمامی این موارد در افزایش قیمت لوستر متاثر هستند. به علاوه تعداد لامپ های به کار رفته در لوستر و جنس و برند آن ها هم می تواند در تعیین قیمت موثر واقع باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
در اولین فرصت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود، در صورت عدم پاسخگویی با شماره ی واتساپ 09901020938 با ما در ارتباط باشید.
چطور میتونیم کمکتون کنیم!