انتخاب لوستر مدرن 

لوستر مدرن

لوستر مدرن

معمولا به لوسترهایی در اشکال منظم تر و ساده تر و به دور از زرق و برق اضافی تولید شده اند، لوستر مدرن گفته می شود. در این محصولات دیگر خبری از حجم زیاد کریستال و تنوع رنگ بدنه و لامپ و مواردی از این دست نیست.سادگی و نظم از نکات بارز لوسترهای مدرن است.محصولاتی که در آن ها از شید (کلاهک) استفاده شده، قابلیت انتخاب رنگ کلاهک توسط شما را داشته و در صورت لزوم از پارچه شما برای ساخت کلاهک لوستر استفاده می گردد تا طرح لوستر با دکوراسیون شما هماهنگ تر شود.

در ادامه باید به این موضوع نیز اشاره نمود که لوستر در دنیای مدرن ابزاری برای زیبایی است و نه تامین کامل نور، به این صورت که نور در ساختمان های جدید از منابعی مانند نور مخفی ها و هالوژن های اطراف سقف تامین شده و لوستر مکمل زیبایی محیط آن ها قلمداد می شود. یکی از مزیت های بزرگ لوستر های مدرن این است .که در جنس های متفاوت با استایل ها و فرم های بسیار خلاقانه و جالب طراحی و تولید می شوند.مثلا برخی لوسترهای فلزی با شاخه های صاف و مستقیم که از وسط آنها نوارهای ال ایی دی رد شده است.

البته شاید فکر کنید که در یک لوستر مدرن خبری از کریستال های زرق و برق دار نباشد اما این فکر اشتباه است، اتفاقا یکی از زیباترین طرح های لوستر مدرن را، همین مدل های کریستالی تشکیل می دهند.

لوستر مدرن آشپزخانه

اشکال لوستر های مدرن

شکل های مستطیلی و مربعی و تا حدودی دایره نمایانگر سبک مدرن هستند. برخی لوستر های مدرن با میله های آلومینیومی ساخته می شوند و ویژگی جالب این لوستر های مدرن تغییر پذیری شکل آن ها است. در این مدل ها میتوانید برای وقتی که مهمانی به منزلتان می آید لوستر را به صورت طبقه ای و مرتب قرار دهید و وقتی خودتان تنها هستید، با شکل های مختلف این لوستر سرگرم شوید. برخی مدل های دایروی فلزی و کریستالی-کرمی نیز برای نصب در آشپزخانه بسیار مناسب اند.

لوستر سقفی آشپزخانه
بیشتر بخوانید

لوستر مدرن اروپایی

لوستر مدرن اروپایی به خاطر ظاهر زیبا و ساده خود، هم دارای زیبای خاص و هم نور مناسبی میباشد. از این مدل لوستر جدید و مدرن را میتوان در منازل ، کافه ها ، روستوران ها ، بوتیک ها و همچنین هتل ها استفاده کرد. لوستر جدید و خاص مدل اروپایی به خاطر سادگی و زیبایی منحصربه فرد علاقه مندان خاص خود را دارد. لوستر مدرن و ساده و خاص یکی از محصولات خاص از برند لوستر مهر و ماه میباشد که در تعداد شاخه های متنوع تولید و عرضه می گردد.

آبکاری لوستر مدرن اروپایی از نوع آبکاری الکترو استاتیک میباشد که از ماندگاری و کیفیت بسیار بالای برخودار میباشد و همچنین این نوع از آبکاری لوستر از فلز در برابر خوردگی محافظت می کند. به نحوی که در مناطقی که از رطوبت بسیار بالای برخوردار هستند به راحتی دوام می آورد.

لوستر های کریستالی مدرن

لوسترهای کریستالی از ترکیب استیل ضد زنگ و شیشه ساخته شده و در عین سادگی خودنمایی می کنند. برخی فرمی مستطیلی دارند که مشخصه طرح های مدرن است.

اما تعدادی از لوستر های کریستالی نیز اندکی فراتر رفته و و از بالا به پایین فرمی هرمی شکل به خودمی گیرند. در مدل هایی بازهم فراتر رفته و شکلی مارپیچ دارند . و در انتهای رشته های حباب به شکل قطرات باران نصب شده و تمام لوستر توسط پایه ای از جنس استیل ضد زنگ آویزان می شود.

لوستر های مدرن سقفی

لوستر های آویز هستند که بسیار پرطرفدار می باشند این لوستر ها برای آشپزخانه در قسمت کابینت جزیره ای و یا بالای میز ناهارخوری بسیار مناسب و شیک هستند. این مدل ها جزو لوستر اسپرت هست که برای سبک های مدرن و مینیمال مناسب می باشند .

در لوستر های سقفی مدرن امروزی دیگر حالت مجلل و پر زرق برق ندارند و لوستر های کلاسیک و پر زرق و برق بیشتر در دکوراسیون  های سنتی و کلاسیک مورد استفاده قرار میگیرند .

نورپردازی منزل با هالوژن
بیشتر بخوانید

در عوض لوستر های مدرن در ظاهر های عجیب و غریب تولید می شوند که ممکن است شاخه ای باشند و از جمله لوستر های مدرن که پر طرفدار می باشد. می توان به لوستر اس ام دی اشاره کرد.

و یا لوستر های ال ای دی که برخی از آن ها کنترلی هستند و می توان شدت نور و رنگ آن را تغییر داد.

لوستر مدرن

انتخاب لوستر مدرن

  • یکی از جذاب ترین مکان ها برای استفاده از لوسترمدرن، درست بالای میز ناهارخوری است. در حقیقت قسمت ناهارخوری خانه تنها با وجود یک لوستر شیک و لوکس کامل می شود .
  • برخی از این لوستر ها به شکل پیچشی LED ساده هستند که بسیار سبک بوده و نصب آن فقط 15 دقیقه طول می کشد.
  • طرح های دیگر لوسترهایی موسوم به اسپوتنیک هستند .که شاخه های لوستر از مرکز بدنه لوستر منشعب شده و در اطراف پخش می شوند.
  • از آنجایی که سقف بیشتر منازل سفید و روشن است. اضافه کردن عنصری که متضاد با آن باشد دکوراسیون منزل را خیلی زیباتر نشان می دهد.
  • از این رو نصب لوسترهایی به رنگ مشکی یا برنجی طلایی، در زمینه سفید سقف شاید تنها المانی باشد. که منزل شما برای زیباسازی و تغییر دکوراسیون به آن نیاز داشته باشد.
  • بین لوسترهای مشکی و طلایی رنگ فلزی-برنجی، مدل های صنعتی با چراغ های حبابی زرد و نارنجی ادیسونی بهترین انتخاب هستند.
  • اتاق خواب مکانی است که عمدتا برای روشنایی آن به لامپ مهتابی و چراغ خواب بسنده می شود و کسی سراغ لوستر نمی رود.
  • شاید دلیل این کار کوچک بودن اتاق ها یا پایین بودن سقف آنها باشد. که مسلما نصب یک لوستر کریستالی بزرگ می تواند فضای اتاق را گرفته و بهم ریخته نشان دهد.
  • اما لوسترمدرن به این شکل نیست. لوستر های سفید رنگ اتاق خواب نه تنها برای سقف های کوتاه بسیار مناسب است. بلکه در اتاق خواب های کوچک نیز بسیار عالی جواب می دهد.
لوستر مدرن اروپایی
بیشتر بخوانید

در چه فضاهایی می‌ توانیم از لوستر مدرن استفاده کنیم؟

نورپردازی در منزل جذابیت خانه شما را دو چندان می‌ کند. متناسب با فضا و دکوراسیون منزل، در خانه های مدرن یک وسیله روشنایی مدرن نیز زیبایی فضا را دو چندان می کند. انواع مـدرن از لوستر ها فارغ از اشکال آن ها که به سلیقه افراد بستگی دارد، به راحتی با فضای خانه های جدید هماهنگ می شوند. این کالای زیبا در هر فضایی مانند آشپزخانه، پذیرایی، راهرو ها، نهارخوری، اتاق خواب و اتاق نشیمن بسیار چشم نواز هستند.

طراحی لوسترها بسیار متنوع بوده و از طرح های مدرن با زمینه کلاسیک گرفته تا طرح های فانتزی تولید و عرضه می شوند. این محصول برای کاربرد های مختلف مناسب بوده و در شکل دیواری و انواع آباژور هم به نورپردازی محیط کمک می نماید. در بعضی موارد جای شمع نیز در کنار لامپ ها تعبیه شده است که زیبایی خاصی به آن می بخشد. استفاده از لوستر های تک شاخه برای اتاق ها بکه نور کمتری نیاز دارند بهتر بوده و برای پذیرایی و نشیمن باید از نوع چند شاخه آن برای تامین نور کافی استفاده نمود. درباره پذیرایی و نشیمن با توجه به متراژ آنها، از دو یا سه منبع روشنایی بهره ببرید.

لوستر مدرن آشپزخانه

لوستر های آشپزخانه های جدید همه با ابزار و وسایل مـدرن مبله می شوند از این رو لوستر های مـدرن هم با سبک دکوراسیون آشپزخانه هماهنگی دارند. از انواع سبک های لوستر های محبوب آشپزخانه، لوستر مدرن می باشد که می تواند فضای خانه شما را بسیار ساده و شیک تزئین کند. لوستر های مدرن آشپزخانه در سبک های مینیمال و مدرن از طرفدار های بسیار برخوردار می باشند. پس به شما توصیه می کنیم که اگر سبک خانه تان مدرن است، به طور قطع از این لوسترها بهره ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
در اولین فرصت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود، در صورت عدم پاسخگویی با شماره ی واتساپ 09901020938 با ما در ارتباط باشید.
چطور میتونیم کمکتون کنیم!