دکوراسیون منزل با لوستر سفید

خرید-لوستر-سفید

جهت ثبت سفاش تماس بگیرید

خرید لوستر سفید

استفاده از لوستر های مدرن مزیت های بسیاری در دکوراسیون منزل با لوستر سفید مدرن دارند. زیرا این مدل لوستر ها که در جنس های متفاوت با استایل ها و فرم های بسیار خلاقانه و جالب طراحی و تولید می گردد. برای مثال برخی لوسترهای فلزی با شاخه های صاف و مستقیم که از وسط آن ها نوارهای ال ایی دی رد شده است طراحی می شوند. البته شاید فکر کنید که در یک لوستر مدرن خبری از کریستال های زرق و برق دار نیست اما این فکر اشتباه می باشد، اتفاقا یکی از زیبا ترین طرح های لوستر مدرن را، همین مدل های کریستالی تشکیل می شوند.

شاید باورش برایتان سخت باشد اما در این بخش با نمونه های مدرنی آشنا می شوید که نه تنها از لوسترهای کلاسیک و سنتی چیزی کم ندارند بلکه چندین برابر از آن ها بیشتر جلب توجه می نمایند. در این پست به معرفی چنین مدل هایی خواهم پرداخت.

به طور کلی شکل های مستطیلی و مربعی و تا حدودی دایروی مشخصه سبک مدرن می باشند. برخی از مدل های مدرن ویژگی های جالبی از جمله تغییر پذیری شکل دارند. برای وقتی که مهمانی به منزلتان می آید لوستر را به صورت طبقه ای و مرتب قرار دهید و وقتی خودتان تنها هستید، با شکل های مختلف این لوستر سرگرم شوید. شکل های بعدی مدل های دایروی فلزی و کریستالی-کرمی را نشان می دهد که برای نصب در آشپزخانه بسیار مناسب اند.

همانطور که اشاره کردیم، لوستر های مدرن هم می توانند کریستالی و پر زرق و برق باشند. این لوسترهای کریستالی از ترکیب استیل ضد زنگ و شیشه ساخته شده و در عین سادگی خود نمایی می کنند.

ترکیب رنگ طلایی و سفید در دکوراسیون منزل

قبل از آن که به سراغ ترکیب رنگ های سفید و طلایی در طراحی پذیرایی برویم، ابتدا بهتر است کمی بیشتر با این دو رنگ آشنا شویم.

رنگ طلایی

طلایی رنگی گرم و طیفی از خانواده رنگ زرد می باشد و از ترکیب رنگ‌ های زرد و کرم به دست می‌ آید. قدرت، ثروت و اعتبار از جمله نماد های این رنگ گرم به شمار می‌ روند. همین امر رنگ طلایی را به یک رنگ لوکس و مجلسی تبدیل می نماید.

لوستر دیوارکوب
بیشتر بخوانید

دکوراسیون-با-لوستر-سفید

رنگ سفید

سفید رنگی خنثی و نماد پاکی و خلوص می باشد. رنگ سفید به دلیل اینکه با همه رنگ‌ ها قابل ترکیب است، جزو پر کاربردترین رنگ ها در بسیاری از طراحی دکور می باشد. این رنگ خنثی انتخاب اول بسیاری از افراد با سلیقه‌های گوناگون است. ترکیب رنگ سفید و طلایی در ایجاد حس قدرت، زیبایی و ظرافت جادو می‌ کند. این روزها سفید و طلایی را در سبک‌ های گوناگون دکوراسیون داخلی می‌ توانید مشاهده نمایید. این دو رنگ کاربردی نه تنها در سبک‌ های کلاسیک و مجلل، بلکه در سبک‌ های مدرن هم استفاده می شوند.

ترکیب طلایی و سفید یک ترکیب رنگی رایج در طراحی دکور تالارهای عروسی است که طراوت و شکوه را به همراه دارد. اما در طراحی داخلی هم این ترکیب رایج را می‌توان در طراحی مبل کلاسیک و مبلمان مدرن استفاده نمود.

از ترکیب رنگ سفید طلایی را در قسمت‌ های مختلف یک خانه می‌ توانیم بهره ببریم؛ از جمله: آشپزخانه، هال و پذیرایی، اتاق خواب و سرویس بهداشتی. اما نکته قابل توجه انتخاب درست و اصولی این دو رنگ، به ویژه طلایی، در بخش‌های مختلف دکوراسیون است. دکوراسیون سفید طلایی برای اتاق پذیرایی یکی از پرطرفدارترین و لوکس‌ ترین‌ دکوراسیون ها به شمار می رود اما اندکی بی‌ دقتی کافی است تا یک پذیرایی شیک و روح‌ نواز را به یک پذیرایی بد‌ترکیب و زننده تبدیل کنیم. تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا از ریز و درشت این ترکیب جادویی با‌خبر شوید.

چرا رنگ سفید و طلایی با یکدیگر به خوبی هماهنگ می شوند؟

وقتی از ترکیب رنگ طلایی صحبت می کنیم، تصویر یک فضای لوکس و دلنشین در ذهن همه ما شکل می‌ گیرد. پیوستن یک رنگ خنثی مانند دکوراسیون طوسی یا سفید به طلایی برجستگی و درخشش آن را ملایم‌ تر می‌ نماید. حالا اگر این ترکیب جادویی در دکوراسیون پذیرایی پیاده گردد، روح مهمانان را نوازش می دهد.

هر چه بیشتر در طراحی دکوراسیون منزل با لوستر سفید از رنگ سفید استفاده نماییم، فضا بزرگ‌ تر، روشن‌ تر و دلبازتر به نظر می‌ آید. در دکوراسیون مدرن و سبک‌ های مینیمالیستی این رنگ بیشتر و در سطح گسترده‌ تری استفاده می شود.

تولیدی لوستر سقفی در تبریز
بیشتر بخوانید

انواع مختلف لوستر با رنگ سفید

همان طور که می دانید رنگ سفید با تمام رنگ ها ترکیب خوبی دارد و به اصطلاح ست می شود. چیدمان خانه شما به هر رنگی که باشد می تواند با یک لوستر سفید هماهنگ شود. اما برای اینکه زیبایی دکوراسیون خانه تان بیشتر شود و هماهنگی به وضوح در آن دیده شود پیشنهاد می کنیم در چیدمان هایی به رنگ های روشن و یا خاکستری از لوستر سفید استفاده نمایید. برای نمونه اگر خانه شما به رنگ های گروه زرد و لیمویی و یا تم رنگ های صورتی چیده شده، یا اگر از ترکیب رنگ های آبی و سفید برای دکوراسیون خانه استفاده کرده اید، در صورتی که خانه تان به رنگ خاکستری می باشد و مبلمان تان نیز به همین رنگ انتخاب گردیده و یا اگر چیدمان خانه تان به رنگ سفید و شیری است، لوستر سفید برای منزلتان بهترین انتخاب خواهد بود.

حالا شاید این سوال برای تان پیش آمده باشد که لوستر سفید با چیدمان مدرن زیباتر دیده می شود یا کلاسیک؟ باید بگوییم با هر نوع چیدمانی لوستری هماهنگ با آن بهترین گزینه می باشد. اگر خانه تان دارای مبلمان استیل سفید است، لوستر سفید و یا لوستر سفید و طلایی هم می توانند به عنوان گزینه های مناسبی مطرح شوند. برای این سبک لوستر های کلاسیک به رنگ سفید ساخته شده اند که حال و هوایی کاملا مطابق با این سبک را ایجاد می کنند.

لوستر سفید کلاسیک

لوستر های کلاسیک لوستر هایی می باشند که از یک پایه مرکزی تشکیل گردیده اند و شاخه های لوستر در اطراف آنها قرار گرفته است. همان گونه که مشخص می باشد، در لوستر سفید کلاسیک از رنگ سفید در تمامی قسمت های لوستر استفاده می شود و اگر کریستال یا تزیین دیگری هم بر روی آن کار شده است، آن نیز به رنگ سفید و یا بی رنگ است. در لوستر سفید کلاسیک با طرح حباب دار، حباب لوستر نیز سفید رنگ بوده که این حباب به صورت شفاف و یا مات، و ساده یا طرح دار استفاده می شود.

لوستر کریستالی
بیشتر بخوانید

لوستر-سفید

لوستر سفید کلاسیک ساده

در این مدل شاخه های لوستر عاری از هر گونه تزیینات اضافی بوده و لوستر سفید در ساده ترین حالت ممکن از سقف آویزان می شود. باید گفت این لوستر ها به سبک مدرن نزدیکی بیشتری دارند و برای خانه هایی مناسب می باشند که چیدمان شان به طور کامل کلاسیک نیست. یک لوستر سفید کلاسیک ساده بر روی سقف یک خانه مینیمال به بهترین شکل خود نمایی می کند. در خانه هایی با سبک مینیمال وسایل خانه تا حد ممکن مختصر و ساده هستند و از رنگ های محدودی برای چیدمان استفاده می شود، بنابراین لوستر سفید کلاسیک ساده هم با این سبک هماهنگ است و هم به خاطر شکل ویژه این نوع لوستر ها، فرم لازم و کافی را ایجاد می شود (همانطور که می دانید سه مورد فرم، رنگ و بافت در موضوع دکوراسیون اهمیت بسیار زیادی دارند).

لوستر سفید مدرن

طرح های بسیار متنوعی از دکوراسیون منزل با لوستر سفید مدرن موجود است. و در ساخت آنها از الگو ها و متریال های مختلفی هم استفاده می شود. لوستر سفید مدرن کریستالی، لوستر سفید مدرن با تلفیق فلز و شیشه، لوستر کاغذی، لوستر سفید حبابی و … انواع پر طرفدار لوستر سفید مدرن می باشند. این لوستر ها بیشتر مورد علاقه و توجه افراد جوان تر بوده و با خانه های امروزی هماهنگی بیشتری دارند. در آنها از لامپ های کم مصرف و یا لامپ های ال ای دی و همینطور ریسه های نوری استفاده می شود که نوری تخت، غیر متمرکز و غیر مستقیم ایجاد می کنند.

برای دکوراسیون منزل با لوستر سفید مدرن بیشتر از لامپ های مهتابی برای روشنایی استفاده می شود. تا سفیدی لوستر تخت تاثیر رنگ زرد لامپ قرار نگیرد. این لوستر ها با لامپ های مهتابی فضای خانه را رو به سردی برده و ممکن است موجب بی حالی و کمی افسردگی شود. پس با در نظر گرفتن این نکته چیدمان خانه تان را به گونه ای تنظیم کنید که دچار این حس نشوید. البته در بعضی از مدل های لوستر سفید مدرن استفاده از لامپ های آفتابی می تواند به زیبا تر شدن آن کمک نماید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
در اولین فرصت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود، در صورت عدم پاسخگویی با شماره ی واتساپ 09901020938 با ما در ارتباط باشید.
چطور میتونیم کمکتون کنیم!