قیمت لوستر کلاسیک پذیرایی

قیمت لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر کلاسیک پذیرایی از تجهیزات و وسایل مهم روشنایی می باشد که تقاضای زیادی در بازار دارد و کیفیت ساخت آن برای مصرف کنندگان بسیار مهم می باشد، بازار خرید و فروش لوستر کلاسیک پذیرایی رونق خوبی داشته و قیمت لوستر کلاسیک پذیرایی اهمیت زیادی برای خریداران دارد که در انواع مختلف موجود است. یکی از انواع لوسترهای کلاسیک که امروزه بسیار در دکوراسیون داخلی اتاق نشیمن استفاده می‌ گردد. لوستر کلاسیک پذیرایی می باشد که این لوستر آویزی است که از ایام دور تا امروزه در این سبک دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد. این لوستر ها به دلیل داشتن رنگ طلایی و سبک کلاسیک می‌ توانند تاثیر زیادی در سبک دکوراسیون مدرن و چیدمان اتاق نشیمن داشته باشند
لوستر کلاسیک پذیرایی غالبا در رنگ های طلائی تولید می شوند و همانطور که مشخص است سبک کلاسیک و سلطنتی دارد و بخاطر طرح و رنگ و کریستال هایی که دارد جلوه خاصی به دکوراسیون منزل و محل کار شما اگر سبک سلطنتی دارد خواهد داد.

لوستر پذیرایی 2

قیمت لوستر کلاسیک پذیرایی

لوستر های زیر از مهم ترین لوستر های کلاسیک پذیرائی می باشند :

  • لــوستر برنزی
  • لـوستر مدرن
  • لوستر کلاسیک
  • لــوستر کلاسیک سقفی
  •  لـوستر کریستال

لوسترها انواع متنوعی دارند که با توجه به نوع کاربرد آن در نورپردازی ساختمان، اندازه محیط ، حتی سبک مبلمان محیط و نوع کاربری محل مورد نظر مورد انتخاب قرار می گیرند.

انواع لوستر ها شامل لوستر های مدرن، آویز، لوستر کریستال، آویز های مدرن، لوستر کلاسیک، لوستر کریستالی، آباژور، شمعدان و سایر تجهیزات نورپردازی است که هر کدام را می توان به صورت جداگانه خریداری کرد. در این میان قیمت انواع لوستر کلاسیک به دلیل تنوع بیشتر این نوع لوستر و لوکس بودن آن ها نسبت به سایر انواع لوستر‌ها بسیار بیشتر است. که این موضوع به سلیقه خریداران خیلی وابسته است، مثلا برخی از خریداران ترجیح می دهند برای دکوراسیون های کلاسیک از لوستر برنزی استفاده کنند، در مقابل برخی دیگر از افراد به دنبال لوستر مدرن می باشند.

از دیگر موارد تاثیرگذار بر قیمت لوستر کلاسیک، تعداد شاخه های لوستر است. با توجه به این موضوع که تعداد شاخه های لوستر در بازار بسیار گسترده است، برخی افراد هنگام خرید لوستر کلاسیک می توانند تعداد شاخه های مختلف را انتخاب کنند.

نکاتی در انتخاب و خرید لوستر
بیشتر بخوانید

فروش لوستر کلاسیک پذیرایی

ایران شاید مهم ترین کشوری است که تقاضای لوستر کلاسیک را دارد البته طی سال های گذشته اقدام به تولید این لوستر کلاسیک به ویژه لوستر کلاسیک سقفی نموده است. همچنین کشور چین از کشور هایی است که ساخت لوستر کلاسیک با کیفیت بالا را شروع کرده است که صادرات لوستر های کلاسیک چینی به ویژه لوستر کلاسیک پذیرایی از کشور چین به کشور های دیگر جهان انجام می شود. در سال های گذشته به دلیل نبود امکانات تولید لوستر کلاسیک در داخل کشور و نبود امکان صادرات این محصول به تمامی کشور های دنیا، تولید آن با محدودیت هایی همراه بود اما خوشبختانه به دلیل حمایت دولت از تولید داخلی در این زمینه این ممنوعیت رفع گشته و طی سال های گذشته لوستر کلاسیک به کشور هایی مانند ترکیه، اوکراین و غیره صادر می شود.

لوستر کلاسیک کلاسیک ایرانی در طرح های مختلفی همچون لوستر کلاسیک آویز، لوستر کلاسیک طرح الماس، لوستر کلاسیک طرح ال و غیره به بازار عرضه می شود که با توجه به سلیقه و طرح اتاق پذیرایی می توان یکی از آن ها را انتخاب کرد. لوستر های کلاسیک پذیرائی ایرانی از بهترین لوستر های کلاسیک پذیرایی جهان می باشد.

انواع لوستر کلاسیک پذیرایی

مهم ترین انواع لوستر کلاسیک پذیرایی شامل موارد زیر می باشد: لوستر کلاسیک پذیرایی معمولا دارای یک شید بلند است. که بر روی تاج آویز یا روی پایه نصب می شود. شید بلند علاوه بر اینکه به زیباتر شدن جلوه ی این لوستر کمک می کند. از جنس برنز بوده و در مقابل رطوبت مقاوم می باشد. بر روی لوستر کلاسیک پذیرایی شید بلند یک لامپ کریستالی بسیار زیبا نیز قرار می گیرد.

تمیز کردن لوستر به روش خانگی
بیشتر بخوانید

لوستری را انتخاب کنید. که علاوه بر نوردهی مناسب به طول عمر بیشتری نیز دست یابد. سعی کنید به تعداد شاخه های لوستر، سایز  آن و همچنین تعداد کریستال ها. و لامپ هایی که برای لوستر کلاسیک استفاده می شود توجه کنید. برای مثال برای لوستر کلاسیک پذیرایی می توان از لوستر 5 شاخه استفاده کرد و برای این کار تعداد شاخه ها را بر اساس نیاز کم کنید. لامپ کریستال یکی از محبوب ترین لامپ های موجود در بازار ایران است و طرفداران زیادی نیز دارد. از این لامپ بیشتر در لوستر کلاسیک پذیرایی استفاده می شود. زیرا استفاده از لامپ کریستال موجب می شود نور بیشتری در فضا وجود داشته باشد و جلوه ی زیبایی به لوستر کلاسیک می دهد.

لوستر پذیرایی

لیست قیمت لوستر کلاسیک پذیرایی

بیشترین میزان لوستر کلاسیک پذیرایی. مدل های ساده و آنتیک، لوسترهای کریستال و برنجی، لوسترهای مدرن و سقفی می باشند.خرید لوستر مناسب از میان لوستر های کلاسیک پذیرایی شیک و به روز به دلیل تنوع زیاد از اهمیت بالایی برخوردار است. و حتی نیاز به یک مهارت شناختی دکوراسیون دارد. لوسترهای کلاسیک در انواع طرح، جنس و شکل ظاهری و در اندازه های گوناگون وجود دارند. که به سبب تنوع زیاد، انتخاب را برای هر فردی سخت می کند. این نوع از لوستر را می توان در خانه ها، محیط های کار و غیره مورد استفاده قرار داد. و به سبب نصب ساده و زیبایی که دارند، فضایی شیک، مدرن و امروزی را در منزل به وجود آورد.

همانطور که گفته شد.لوستر های کلاسیک پذیرائی متنوعی.در بازار وجود دارند و با توجه به تنوع موجود قیمت های متفاوت و متنوعی هم وجود دارند. که خوشبختانه با توجه به بودجه خود می توانید لوستر مناسب را پیدا کنید.
یکی از راه های اطلاع از به روز ترین قیمت لوستر کلاسیک پذیرایی و سایر لوستر ها ، سایت مرکز لوستر می باشد که با خیال راحت می توانید قیمت ها را با یکدیگر مقایسه کرده و لوستر مورد نظر را انتخاب نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
در اولین فرصت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود، در صورت عدم پاسخگویی با شماره ی واتساپ 09901020938 با ما در ارتباط باشید.
چطور میتونیم کمکتون کنیم!