لوستر مدرن اروپایی

لوستر مدرن اروپائی

لوستر مدرن اروپایی

لوستر مدرن اروپایی علاوه بر اینکه به سادگی طراحی گشته اند از به روز ترین و جدیدترین لوستر ها در بازار به حساب می آیند. ظاهری ساده و زیبا دارند که می‌ توانند یک محیط خاص با نور مناسب در فضای منزل شما پدیدار سازند. این مدل لوستر جدید و مدرن در منازل، کافه ها، بوتیک ها، هتل ها و رستوران ها مورد استفاده قرار می گیرند. لوستر مدرن اروپایی به خاطر سادگی و در عین حال زیبایی زیادی که دارد، علاقه مندان خاص خود را دارد. این لوستر در تعداد شاخه های متنوع تولید و عرضه می شوند.

مشخصات ساختاری لوستر های اروپایی

  • آبکاری لوستر های مدرن اروپایی از نوع الکترواستاتیک می باشد.
  • ماندگاری و کیفیت بالا
  • مقاوم در برابر خوردگی و زنگ زدگی (به خاطر نوع آبکاری )
  • مناسب برای محیط های رصوبی و شرجی

لوستر مدرن اروپائی21

در نتیجه اگر در یک محیط مرطوب و در یک شهر مرطوب زندگی می کنید با تهیه انواع لوستر مدرن اروپایی با خیال راحت از آن ها استفاده نمائید. جنس بدنه لوستر، پروفیل فلزی است که علاوه بر استحکام زیادی که دارد وزن آن مناسب بوده و می توانید روی سقف های کاذب آن را نصب نمائید.

روشنائی لوستر مدرن اروپایی

این لوستر ها از بدنه ساده و شیکی دارند ولی نور را در همه جهات منتقل می‌ سازند. پخش نور این لوستر ها ۷۲۰ درجه است. به طور مثال می‌ تواند یک لوستر ۶ شعله با لامپ شمعی فضای حدود ۱۶ متر مربع را به طور استاندارد روشن می‌ کند. این طرح‌ ها در سایزهای متنوع تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. در انواع چهارشاخه، ۶ شاخه، ۸ شاخه و ۲۸ شاخه می توانید آن ها را خریداری کنید. سرپیچ لوستر مدرن اروپائی، سرپیچ شمعی است. لـوستر مدرن اروپایی در رنگ طلایی تولید و عرضه می‌ گردد.

خرید لوستر اتاق خواب
بیشتر بخوانید

لـــوستر مدرن اروپایی نوع شاخه ای

لوستر مدرن اروپایی در تعداد شعله های متفاوت تک شاخه، ۶ شاخه، ٨ شاخه و ۱۲ شاخه برای هر فضایی تولید می‌ شود.

بدنه آن از جنس زاماک و حباب های آن به صورت دوتایی و شیشه‌ ای تعبیه گشته اند. لامپ سرپیچ معمولی مناسب آن است و دارای قابلیت استفاده از انواع لامپ های کم مصرف، ال ای دی و اس ام دی می باشد. جدیدترین مدل در میان لوستر ها محسوب می‌شوند.

این لوستر های مدرن اروپائی از چین به ایران وارد شده است و مناسب استفاده در سالن پذیرائی ، لابی و … می باشد.

طراحی لوستر مدرن اروپایی

لوستر مدرن اروپایی به دلیل داشتن فرم ساده و مینیمال مورد علاقه قرار گرفته است. به شکل های مستطیل، مربعی و تا حدودی دایره ای ساخته می شوند. این لوستر ها جزء سبک های مدرن به شمار می‌روند به طور مثال وقتی که می خواهید دکوراسیون منزلتان را کامل کنید، می‌ توانید لوستری با میله های آلومینیومی خریداری کنید.

یکی از ویژگی های خاص این لوستر ها خاصیت تغییر پذیری شکل است و  شما می توانید آن را به صورت طبقه ای نیز قرار دهید و از یکنواخت و تکراری شدن جلو گیری کنید.

ویژگی های لوستر مدرن

  1. در لوستر های مدرن بر لوستر های کلاسیک، از کریستال و شاخه ‌های پر از حباب براق استفاده نشده است و طراحی ساده مهم‌ترین شاخصه این لوستر هاست.
  2. استفاده از طرح ‌های هندسی یا اشکال مواج و صفحات و نوار های نورانی منظم در این نوع مشاهده می گردد. در واقع خلاقیت در این محصول یکی دیگر از اصول طراحی است.
  3. این ذهنیت وجود دارد که شاید وسایل روشنایی جدید میزان نوردهی بسیار پایین است؛ اما بهتر است بدانید که قابلیت تنظیم نور از ویژگی های بارز لوستر های مدرن است.
  4. به علاوه در فضا هایی که به نور کمی احتیاج داریم هم می ‌توان از این لوسترها استفاده کرد.
لوستر اتاق خواب
بیشتر بخوانید

لوستر مدرن اروپایی در پذیرایی

لوستر های مدرن در دو نوع کریستالی و ساده تولید می شود. این لوسترها از ترکیب استیل ضد زنگ و شیشه ساخته شده اند و در عین حال بسیار جذاب و منحصر به فرد هستند. بهترین مکان هایی که می توانید از لوستر مدرن در آن استفاده نمائید بالای میز ناهارخوری می باشد. این قسمت از خانه با وجود یک لوستر شیک لوکس و کامل می‌شود. دارای شکل‌ های خلاقانه بسیاری است که می توانید در هنگام نصب لوستر از آنها استفاده کنید. به طور مثال می‌توانید از لوستر پیچشی، ال ای دی و ساده استفاده کنید. علاوه بر اینکه سبک هستند تنها ۱۵ دقیقه زمان می‌برد تا آن ها را نصب کنید.

طرح های دیگر اسپوتنیک هستند که شاخه‌های لوستر از مرکز بدنه لوستر منشعب می‌شوند و در اطراف پخش می شوند. این مدل نیز جزء مدل های پر طرفدار محسوب می‌شود و در اکثر خانه ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

لوستر مدرن اروپائی11

لوسترهای مدرن اروپایی برای اتاق خواب

در اتاق خواب معمولاً برای روشنایی به یک چراغ خواب بسنده می‌کنند و کسی به سراغ لوستر نمی رود. به دلیل اینکه اتاق‌ها دارای سقف پایین هستند و یا در ابعاد کوچک ساخته شده‌اند. نصب آسانی دارد و نمی‌تواند گزینه مناسبی باشد؛ اما لوستر مدرن اروپایی ولوستر مدل های دیگر برای اتاق خواب و برای سفرهای کوتاه طراحی شده‌ اند که می توانید برای اتاق های بسیار کوچک نیز از آنها استفاده کنید.

رنگ لوستر های مدرن اروپائی

به طور معمول سقف بیشتر منازل سفید رنگ و روشن است. اضافه کردن وسیله ای که با این رنگ متضاد باشد می‌ تواند یک دکوراسیون خیلی زیباتر و جذاب تر به وجود بیاورد. به همین دلیل می‌ توانید از لوسترهای رنگ مشکی، برنجی، طلایی و سفید استفاده کنید تا یک دکوراسیون مناسب نیز داشته باشید. برای لوسترهای مشکی، طلایی، رنگ فلزی و برنجی لامپ های صنعتی، چراغ های حبابی، نارنجی، ادیسونی و زرد می تواند بهترین گزینه برای انتخاب باشد. این لوستر و لوستر مدل اروپایی می تواند فضای منحصر به فردی را برای شما به وجود بیاورد.

آشنایی با انواع سرپیچ لامپ
بیشتر بخوانید

امروزه لوسترها در مدل های مختلف تولید می شوند و شما می توانید با هر سلیقه ای که هستید و با هر نوع دکوراسیون ای که دارید، لوستر مورد نظر خود را خریداری نمایید. لوسترهای مدرن یکی از پرطرفدارترین لوستر ها به شمار می‌ روند که برای کابینت جزیره ای، اپن و بالای میز بسیار مناسب و شیک هستند. برای سبک های مدرن و مینیمال انتخابی منحصر به فرد به شمار می‌ رود. قابل ذکر و یادآوری است که لوستر مدرن اروپایی حالت پر زرق و برق و مجلل ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
در اولین فرصت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود، در صورت عدم پاسخگویی با شماره ی واتساپ 09901020938 با ما در ارتباط باشید.
چطور میتونیم کمکتون کنیم!