خرید لوستر در رشت

خرید لوستر در تبریز صفحه لوستر تبریز لوستر سقفی تبریز

خرید لوستر در رشت | فروش لوستر در رشت | قیمت لوستر در رشت

خرید لوستر در رشت یکی از زیباترین المان های نورافشانی است که افراد می توانند در انواع سبک دکوراسیون داخلی منزل خود از آن بهره ببرند.

لوازم روشنایی مانند لوستر، همواره یکی از اجزای جدایی ناپذیر در صنعت دکوراسیون و طراحی داخلی محسوب می شود و جزو لوازم خانگی پر کاربرد در دنیای امروز است. به همین منظور امروزه در صنعت لوستر سازی شاهد تنوع فراوان در تولید آن هستیم.

لوستر ها و سایر لوازم روشنایی در طرح ها و سبک های مختلف در حال تولید است تا پاسخگوی هر سلیقه و سبک زندگی باشد.

انتخاب سبک و مدل لوستر یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید.

بنابراین هزاران مدل از لوستر ها در سایز و شکل های مختلف در بازار موجود هستند که می توان در انواع فضاها از جمله اتاق خواب، پذیرایی، اتاق نشیمن، آشپزخانه و … از آن استفاده کرد.

یکی از بخش های عمده صنعت لوستر در دنیای طراحی امروز لوستر های سقفی است.

تنوع طراحی لوسترهای سقفی بسته به معماری منزل، از جمله بلندی و کوتاهی سقف، طراحی های روی سقف و همچنین شدت روشنایی مورد نیاز برای محیط، ابعاد و اندازه محل نصب لوستر و موارد متفاوت دیگر قابل تغییر است.

مرکز لوستر

مجموعه مرکز لوستر همواره سعی داشته با مشاوره رایگان بهترین انتخاب را برای مشتریان عزیز ررشت بزند و برای رضایت مندی بیشتر عزیزان خرید بالای سی میلیون ریال را به صورت رایگان به تمام نقاط ایران ارسال نماید.

این سبک لوستر ها از دو بخش «صفحه لوستر» و «کریستال» تشکیل شده است.

خرید لوستر در کرج
بیشتر بخوانید

کریستال لوسترهای سقفی سایز های مختلفی دارد که به دو رنگ برنزی و شفاف موجود است و بالغ بر ۵۰۰ مدل امکان اجرای این کریستال ها بر روی صفحه لوستر است.

صفحه لوستر سقفی مهمترین بخش از نظر استحکام و تنوع اشکال هندسی است که می توان در شکل های مختلف برای مشتریان عزیز با سلایق متفاوت تولید نمود.

اشکال هندسی نظیر دایره،مربع،مستطیل،مثلث،چند ضلعی،لوزی و اشکال مختلف دیگر نظیر ماه و ستاره،قلب،حروف انگلیسی و …

خرید لوستر در تبریز _ صفحه لوستر تبریز _ لوستر سقفی تبریز
خرید لوستر در رشت

لوستر سقفی

لوسترهای سقفی را امروزه اکثر مردم بنام لوسترهای ال ای دی می شناسند. دلیل این موضوع این می باشد که برای اولین بار این مدل لوسترها در حدود 10 الی 12 سال گذشته و بصورت وارداتی از کشور چین توسط واردکنندگان، وارد بازار لوستر ایران شدند. با توجه به شکل و مدل های جدید و خصوصیات جذابی که برای مشتری دارند خیلی زود مورد توجه سیل عظیمی از علاقه مندان به لوستر و روشنایی قرار گرفتند.

لوستر سقفی مدل های گوناگونی دارند که همواره این مدل ها، طرح ها و خصوصیات جداگانه ای دارند که سوال های بیشماری را در ذهن خریداران به وجود می آورند.

در کنار تمام این ها؛ لامپ های نسل جدید، کریستال های منظم و مدرن تر این محصولات نیز باعث شد که برای خانه های مدرن بهترین گزینه باشد و مورد توجه طراحان داخلی نیز قرار بگیرند. تا جایی که می توان اینگونه ادغان کرد که لوسترهای مدرن اس ام دی، به طور کامل جایگزین نسل قبلی خود که همان لوستر های ال ای دی است، شوند.

خرید لوستر در تبریز _ صفحه لوستر تبریز _ لوستر سقفی تبریز
خرید لوستر در رشت

ویترین اصلی ما، خانه های شما هستند

لوستر سقفی در قزوین
بیشتر بخوانید

انواع لوستر در رشت

یکی از نکات مهم انتخاب لوستر در رشت، جنس آن است. لوسترها با انواع مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود. معمولا جنس لوستر با سبک کلی لوستر ارتباط دارد. انواع لوستر :

  1. برنزی
  2. چوبی
  3. فلزی
  4. ریستالی

هدف از خرید لوستر چیست؟

لوستر اساسا پدیده زیبایی بوده و در خانه ها وجودش لازم است اگر نور برایتان مهم است پس به این مورد دقت کنید که لوستری با چند شاخه، نور کافی فضایتان را تامین خواهد کرد یا خیر.

در هر صورت برای انتخاب و خرید لوستری زیبا و چشم‌نواز می توانید گروه تولیدی صنعتی مرکز لوستر با مجموعه پرسنل مجرب و با تجربه را برای خرید لوستر انتخاب کنید.

مراحل نصب صحیح لوستر در رشت

  1. ایمنی در کار
  2. تنظیم اندازه زنجیر لوستر
  3. نصب قلاب در سقف
  4. سیم کشی درست

برای ارتباط با ما جهت خرید لوستر

خرید لوستر در رشت: ۰۴۱۳۳۳۴۹۵۰۷

فروش لوستر در رشت: ۰۴۱۳۳۳۴۹۵۰۷

لوستر سقفی در رشت: ۰۴۱۳۳۳۴۹۵۰۷

دنیای انتخاب لوستر و نورپردازی بسیار گسترده است برای اینکه بتوانید منزلتان را زیبا و دوست‌داشتنی بچینید به مرکز لوستر رشت مراجعه کنید و برای خرید و راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۱۴۴۴۹۶۹۶۲ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
در اولین فرصت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود، در صورت عدم پاسخگویی با شماره ی واتساپ 09901020938 با ما در ارتباط باشید.
چطور میتونیم کمکتون کنیم!