لوستر چوبی چیست و چه کاربردی دارد؟

لوستر چوبی چیست و چه کاربردی دارد

جهت ثبت سفاش تماس بگیرید

لوستر چوبی چیست؟

انواع لوستر چوبی از جمله لوستر هایی است که در میان مردم از پرفروش ترین و محبوب ترین مدل لوسترها است و به دلیل تنوع، قیمت مناسب و کیفیت فوق العاده ای که دارد خواهان زیادی دارد و انتخاب ایده آلی محسوب می شود.

جنس و رنگ لوسترهای چوبی

لوستر های چوبی عموما از جنس چوب روس می باشند. و مقاوت بسیار بالایی در برابر شرایط آب و هوایی مختلف دارند. همچنین علاوه بر لامپ های معمولی، از انواع لامپ های LED نیز در این لوسترهای چوبی استفاده میشود. لوستر های چوبی در اشکال مختلی ساخته می شوند از جمله: تک شاخه، چند شاخه و دیوارکوب.

رنگ چوب لوسترهای چوبی در شرکت‌های مختلف متفاوت بوده اما بیشتر در ۴ رنگ قهوه ای تیره، گردویی، فندقی و سفید رنگ تولید می‌شوند. لوستر چوبی سفید و قهوه‌ای تیره در بین رنگ‌های دیگر پرطرفدار می باشد. شما می‌توانید رنگ لوسترهای چوبی مدنظر خود را با رنگ وسایل منزل همچون میز تلوزیون، مبل و فرش خود ست کرده تا فضای زیبایی را برای منزلتان ایجاد کنید. از لوستر های چوبی در همه مکان ها از جمله سالن پذیرایی، اتاق خواب ها، آشپزخانه و راهرو استفاده می کنند.

لوستر-چوبی

انواع لوستر چوبی

از انواع لوستر های چوبی میتوان موارد زیر را نام برد :

  • لوستر چوبی فانتزی
  • دیواری
  • سفید
  • ترکیب چوبی و استیل
  • لوستر چوبی سقفی
  • مدرن
  • دست ساز

قیمت لوسترهای چوبی

لوسترهای چوبی به دلیل تنوع بالا قیمت های متفاوتی هم دارند و هر کدام نسبت به نوع، کیفیت چوب، اندازه و ابعاد و نوع لامپ مصرفی، تعداد شاخه ها قیمت های متفاوتی نیز دارند.

انتخاب لوستر شاخه ای
بیشتر بخوانید

شما میتوانید به مرکز لوستر مراجعه کرده و لوستر مورد نظر خود را سفارش دهید و برای راهنمایی بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

5 نکته در خرید انواع لوستر چوبی

1) مدل انواع لوستر چوبی

علاوه بر جنس و رنگ لوستر های چوبی، می توان به مدل های آن نیز اشاره کرد. لوسترهای چوبی از نظر شکل بدنه و طراحی مدل های مختلفی دارند که عبارتند از مدل های کلاسیک، فانتزی، مدرن و سنتی که هر کدام مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارند. برای انتخاب لوستر باید محیط و وسایلی را که داخل آن به کار برده اید را حتما در نظر بگیرید

2) شاخه های انواع لوستر چوبی

یکی از سوال هایی که اکثر مشتریان در ذهن خود دارند این است که لوسترهایی که جهت شاخه های آنها روبه پایین است نور بیشتری نسبت به شاخه های رو به بالا دارند که جواب این سوال بله است ولی میزان این روشنایی فقط 10 درصد بیشتر می باشد و مدل های رو به بالا را میتوان با استفاده از لامپ هایی با وات بیشتر پرنورتر کرده و نور آنها را با مدل های روبه پایین کاملا برابر و گاه بیشتر نیز کرد.

3) متراژ محیط برای انواع لوستر چوبی

همیشه برای انتخاب و خرید لوسترهای چوبی باید متراژ محیط و تعداد جای لوستری را که این محیط دارد در نظر بگیرید و تعداد شاخه های لوستر مد نظر خود را بر اساس آن انتخاب کنید.

4) ارتفاع سقف در انواع لوستر چوبی

برای انتخاب یک لوستر شاخه ای چوبی باید از ارتفاع سقف خود اطلاع داشته باشید و ببینید ارتفاع لوستری که میخواهید خریداری کنید چه اندازه باید باشد تا هم با ارتفاع سقف همخوانی داشته باشد و هم مشکلی از نظر رفت و آمد در محیط برایتان به وجود نیاید.

لوستر سقفی کریستال
بیشتر بخوانید

5) لامپ های استفاده شده در انواع لوستر چوبی

لامپ هایی که برای لوسترهای چوبی استفاده یکنند باید از نوع کم مصرف باشند زیرا جنس سرپیچ های این لوسترها از باکالیت است که بهترین و باکیفیت ترین نوع سرپیچ در تولید لوسترهای شاخه ای هستند و استفاده از لامپ های منسوخ شده و پرمصرف رشته ای داخل این نوع سرپیچ باعث خرابی آن و گاهی اتصالی در لوستر میگردد.

خـرید-لوستر-چوبی

همچنین این لامپ ها به دلیل حرارت بسیار بالایی که دارند باعث ترکیدگی و شکستن حباب های لوستر شده و به هیچ عنوان نباید از این نوع لامپ ها استفاده کرد. بهترین نوع لامپ برای استفاده در لوسترهای چوبی لامپ های کم مصرف LED و SMD می باشد که هم مصرف بسیار پایینی دارند و هم حرارتی ندارند که باعث ایجاد مشکل در لوستر گردد.

مزایای لوستر چوبی

لوسترهای چوبی دارای مزایای فراوانی می باشند و بر اساس همین مزایایی که دارند، یک انتخاب مناسب و ویژه برای خانه شما عزیزان به حساب می آیند. از جمله مزایای لوسترهای چوبی می توان به موارد بسیار مهم زیر اشاره کرد:

  • زیبایی و منحصر به فرد بودن لوسترهای چوبی

  • مقرون به صرفه بودن لوسترهای چوبی نسبت به سایر لوسترها

  • خاصیت رنگ پذیری لوسترهای چوبی

  • سازگار بودن با هر سبک از دکوراسیون

معایب لوسترهای چوبی

لوسترهای چوبی علاوه بر زیبایی و مزیت هایی که دارند، دارای معایبی نیز می باشند

  • نگه داری سخت لوسترهای چوبی

  • ممکن است دچار پوسیدگی شوند

  • نورپردازی کم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
در اولین فرصت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود، در صورت عدم پاسخگویی با شماره ی واتساپ 09901020938 با ما در ارتباط باشید.
چطور میتونیم کمکتون کنیم!