صفحه لوستر در ارومیه

صفحه-لوستر-در-ارومیه

صفحه لوستر در ارومیه | کف لوستر در ارومیه | خرید لوستر در ارومیه

صفحه لوستر در ارومیه (کف لوستر در ارومیه): امروزه لوسترها دارای طرح ها و اشکال گوناگونی هستند. که جنس صفحه یا کف آنها از استیل ضد زنگ با مقاومت بالا می باشد.

یکی از رایج ترین طرح های لوستر سقفی گرد می باشد. این صفحه لوستر سقفی گرد در 3 سایز 25، 30 و 40 سانتیمتر تولید می شود که به ترتیب هرکدام دارای 4، 6 و 8 لامپ می باشند. جنس به کار رفته در این صفحه لوستر آهن بوده و با آب کاری به رنگ های مختلفی همچون طلایی و کروم و آنتیک تولید می گردد که دارای مقاومت بسیار بالایی نیز هستند.

معرفی لوستر

لوستر یکی از ابزارهای روشنایی و دکوراتیو است که انواع و کاربردهای متفاتی دارد. از لوسترهای بزرگ و پر زرق و برق تالارها گرفته تا مدل‌های مدرن و سبک با طرح‌های فانتزی که در اکثر خانه‌ها موجود است.

هزاران مدل از لوستر ها در سایز و شکل های مختلف در بازار موجود هستند که می توان در انواع فضاها از جمله اتاق خواب، پذیرایی، اتاق نشیمن، آشپزخانه و … از آن استفاده کرد.

یکی از بخش های عمده صنعت لوستر در دنیای طراحی امروز لوستر های سقفی است.

تنوع طراحی لوسترهای سقفی بسته به معماری منزل، از جمله بلندی و کوتاهی سقف، طراحی های روی سقف و همچنین شدت روشنایی مورد نیاز برای محیط، ابعاد و اندازه محل نصب لوستر و موارد متفاوت دیگر قابل تغییر است.

 

کف لوستر
خرید لوستر در ارومیه

سبک لوستر

انتخاب سبک و مدل لوستر یکی از مهم‌ترین نکاتی است که هنگام خرید، باید به آن توجه داشته باشید.

این سبک لوستر ها از دو بخش «صفحه لوستر» و «کریستال» تشکیل شده است.

کریستال لوسترهای سقفی سایز های مختلفی دارد که به دو رنگ برنزی و شفاف موجود است و بالغ بر ۵۰۰ مدل امکان اجرای این کریستال ها بر روی صفحه لوستر است.

صفحه لوستر سقفی مهمترین بخش از نظر استحکام و تنوع اشکال هندسی است که می توان در شکل های مختلف برای مشتریان عزیز با سلایق متفاوت تولید نمود.

لوستر کریستالی
بیشتر بخوانید

اشکال هندسی نظیر دایره،مربع،مستطیل،مثلث،چند ضلعی،لوزی و اشکال مختلف دیگر نظیر ماه و ستاره،قلب،حروف انگلیسی و …

توجه داشته باشید جای لوستر همیشه وسط سقف نیست. این قاعده فقط زمانی کاربرد دارد که بخواهیم در سالن پذیرایی یا نشیمن خانه از یک لوستر استفاده کنیم؛ آن وقت حتماً لوستر را در وسط طاق اتاق نصب کنید.

صفحه لوستر

صفحه لوستر ارومیه بهترین گزینه برای کسانی می باشد که میخواهند با هزینه کمتر برای فضاهای دلخواه خود لوستر تهیه کنند. نصب این نوع صفحه ها بسیار آسان میباشد و فقط نیاز به یک قلاب دارد.لبه خمیده این صفحه ها باعث میشود که لوستر شما زمانی که آویز و ریسه های کریستالی را به آن وصل کردید به صورت صاف و منظم قرار گیرد و مانع از خمیده گی صفحه شود.

صفحه لوسترها و سقفی ها یکی از اجزاء مهم در تولیدات لوستر و محصولات روشنایی منزل هستند. حتی افرادی که به صورت تخصصی و حرفه ای در این زمینه کار نمی کنند، می توانند با یادگیری نحوه ی درست کردن لوستر سقفی کریستالی به راحتی این کالای تزیینی روشنایی را برای منزل یا محل کارشان درست کنند. صفحه لوستر سقفی گرد یکی از طرح های پر فروش لوسترهای سقفی است که در انواع سایزها و رنگ ها و مدل های LED متفاوت خدمت شما عرضه میشود.

هر صفحه لوستر سقفی گرد برای آنکه قابلیت نصب آویز کریستالی را داشته باشند، بسته به سایز خود دارای سوراخ های متعددی روی سطح خود هستند که می توانید با قرار دادن سوزن انبری یا سوزن اشپیل درون آنها این امکان را مهیا نمایید. صفحه لوستر سقفی گرد از سایز 30 سانت تا 100 سانت تولید و عرضه می شود. رنگ های لوستر سقفی طلایی و سیلور (نقره ای) می باشند. همچنین این صفحه ها بنا به درخواست مشتری قابلیت نصب LED روی خود را دارند.

لوستر-سقفی-مربع-سایز-110در110-مدل-آپادانا
لوستر-سقفی-مربع-سایز-110در110-مدل-آپادانا

جنس صفحه لوستر

جنس صفحه لوستر سقفی گرد از استیل و آهن می باشد. در مدل کروم ورق استیل ضخامتی حدود 0/5 میلی متر و در مدل طلایی دارای ضخامتی حدودا به اندازه 0/6 میلی متر هستند.

لوستر سقفی در کاشان
بیشتر بخوانید

صفحه لوستر سقفی گرد بنا بر سایز، تعدادی جالامپی روی خود دارد که می توانید از گزینه های موجود انواع آن را انتخاب کنید. برای این جالامپی ها می توانید از لامپ شمعی استفاده کنید. قابل ذکر است که این محصول بدون لامپ عرضه می شود. برای نصب این محصول، برای سایزهای 30 سانتی متر به بالا، قطعه ی فلزی صلیب شکل تعبیه شده که می توان با رول پلاک به سقف وصل کرد. برای اندازه های کمتر به علت سبکی، وجود یک قلاب آهنی کفایت می کند.

از بهترین مکان هایی که می توانید از صفحه لوستر سقفی گرد استفاده نمایید، راهروی منزل، پذیرایی و اتاق خواب می باشد. می توانید برای تهیه ی کریستال این لوستر سقفی سری به بخش آویزهای کریستالی موجود در سایت بزنید و با توجه به تنوع موجود و سلیقه شخصی خود، آویزهای زیبا و خوش نقش را برای این سقفی برگزینید. پس از اتصال کریستال ها و لامپ ها می توانید با وصل کردن این صفحه لوستر به سقف و اتصال به برق، از روشنایی و درخشش زیبای نور از میان آویزها لذت ببرید.

انواع لوستر در ارومیه

یکی از نکات مهم انتخاب لوستر در ارومیه، جنس آن است. لوسترها با انواع مختلفی تولید و در بازار عرضه می شود. معمولا جنس لوستر با سبک کلی لوستر ارتباط دارد. به طور کلی انواع لوستر عبارتند از:

  1. لوستر سنتی
  2. مدرن
  3. حبابی
  4. ال ای دی (LED)
  5. ریسه‌ای
  6. فانتزی
  7. شمعی
  8. شاخه‌ای
  9. کریستالی
  10. طبقه‌ای
  11. چوبی

نکات مهم هنگام نصب لوستر ارومیه

توجه به اینکه لوستر در چه مکانی نصب شود، بسیار مهم است. برای مثال مدلی که برای آشپزخانه مناسب است اصولا نمی‌تواند برای نصب در اتاق خواب نیز مناسب باشد. بنابراین انتخاب اشتباه، نظم و هماهنگی فضا را از بین خواهد برد. سعی کنید برای سقف های بلندتر حدود ۷/۵ سانتی متر در نظر بگیرید. و آویزها را هم در فاصله ۸۹ تا ۱۰۲ سانتی متری از بالای سطح کانتر آشپزخانه نصب کنید. روی هم رفته فاصله لوستر از روی زمین نباید بیشتر از دو متر باشد.

صفحه لوستر ال ای دی

لوسترهای سقفی از دیرباز تاکنون همواره به شکل های گوناکون و مدل ها و کیفیت های مختلف مورد توجه اکثر مصرف کنندگان بوده و هر ساله با پیشرفت در کیفیت و مدل های به روزتر و جدیدتر در این زمینه بازار خوب خود را حفظ کرده و مشتری های بیشتری را جذب خود کرده است.

خرید لوستر در اردبیل
بیشتر بخوانید

صفحه لوستر در ارومیه در دو رنگ طلایی و کروم قابلیت تولید در ابعاد مختلف از صفحه 20 سانت به بالا لطفا در نظر داشته باشید چنانچه قصد خرید این محصول را دارید ابعاد صفحه مورد نظرتان را در قسمت مقدار وارد نماید در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر با قسمت تماس حاصل فرمایید.

"<yoastmark

هدف از خرید لوستر چیست؟

لوستر اساسا پدیده زیبایی است که وجودش در خانه ها لازم است اگر نور برایتان مهم است پس به این مورد دقت کنید که محیط و سقف خانه تان کوتاه است یا بلند و همچنین به دکوراسیون منزلتان توجه کنید سپس انتخاب کنید که لوستری با چند شاخه، نور کافی فضایتان را تامین خواهد کرد یا خیر.

در هر صورت برای انتخاب و خرید لوستری زیبا و چشم‌نواز می توانید گروه تولیدی صنعتی مرکز لوستر با مجموعه پرسنل مجرب و با تجربه را برای خرید لوستر خود انتخاب کنید.

مراحل نصب صحیح لوستر در ارومیه

  1. ایمنی در کار
  2. تنظیم اندازه زنجیر لوستر
  3. نصب قلاب در سقف
  4. سیم کشی درست

شماره تماس جهت خرید لوستر ارومیه

صفحه لوستر در ارومیه: ۰۴۱۳۳۳۴۹۵۰۷

خرید لوستر در ارومیه: ۰۴۱۳۳۳۴۹۵۰۷

لوستر سقفی در ارومیه: ۰۴۱۳۳۳۴۹۵۰۷

ویترین اصلی ما، خانه های شما هستند.

مجموعه مرکز لوستر همواره سعی داشته با مشاوره رایگان بهترین انتخاب را برای مشتریان عزیز رقم بزند و برای رضایت مندی بیشتر عزیزان خرید بالای سی میلیون ریال را به صورت رایگان به تمام نقاط ایران ارسال نماید.

دنیای انتخاب لوستر و نورپردازی بسیار گسترده است برای اینکه بتوانید منزلتان را زیبا و دوست‌داشتنی بچینید به مرکز لوستر ارومیه مراجعه کنید و برای خرید و راهنمایی بیشتر با شماره ۰۹۱۴۴۴۹۶۹۶۲ تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
در اولین فرصت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود، در صورت عدم پاسخگویی با شماره ی واتساپ 09901020938 با ما در ارتباط باشید.
چطور میتونیم کمکتون کنیم!