خرید لوستر اتاق خواب

لوستر اتاق خواب

جهت ثبت سفاش تماس بگیرید

خرید لوستر اتاق خواب

از بین تمامی اتاق‌های موجود در خانه، اتاق خواب شما احتمالا تنها جایی است که در تمام اوقات روز در آن وقت می‌ گذرانید. هم در هنگام تاریکی کامل، هم هنگام روشنایی و هم هنگامی که نه کاملا روشن است و نه کاملا تاریک. پس طراحی درست و تزیین اتاق خواب برای ایجاد محیطی راحت برای استراحت در شب و بیدار شدن هنگام صبح، کاملا ضروری است. به همین دلیل، انتخاب لوستر برای اتاق خواب ، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

استفاده از وسایل تزئینی در همه ی بخش های خانه باعث زیبایی و شیک بودن آن بخش از خانه میشود. یکی از بهترین وسایل تزئینی در دکوراسیون داخلی خانه لوستر است. استفاده از لوستر در اتاق خواب باعث میشود فضای اتاق زیباتر و شیک تر باشد . اما باید در انتخاب لوستر نیز دقت کنید و لوستر مناسب برای اتاق خود انتخاب کنید.

بخش‌های مختلف نورپردازی اتاق خواب

تسلط بر نحوۀ بخش‌بندی نورپردازی، کلید دستیابی به بهترین نورپردازی در اتاق خواب است. و این به معنی ایجاد تعادل بین نور محیطی، نور کار و نور اکسنت است. با خرید اینترنتی لوستر اتاق خواب ، این تعادل را به وجود بیاورید و برای هر حس و حال و هر نوع فعالیتی نور مناسب ایجاد کنید. حتی یک چراغ آویز اتاق خواب می‌تواند تأثیر زیادی در انرژی و زیبایی محیط بگذارد.

 

"<yoastmark

نور محیطی

از نور کلی تا نور خاص، باید انواع نورپردازی را بسته به کاری که می‌خواهید به‌طور منظم انجام دهید، در اتاق خواب استفاده کنید. برای مثال، نورپردازی اتاق خود را با نور محیطی یا نور کلی شروع کنید. نور محیطی مناسب شامل نورهای طبیعی است که از پنجره داخل می‌شوند. یا نورهای مصنوعی که برای انجام کارهای روزانه شما نور ایجاد می‌کنند و می‌توانید برای فعالیت‌های روزانه خود مانند تمیز کردن، تا کردن لباس‌ها یا منظم کردن تخت استفاده کنید.

نکاتی در انتخاب و خرید لوستر
بیشتر بخوانید

هنگامی که سخن از نور مصنوعی به میان می‌آید، از لوستر مدرن اتاق خواب یا لوستراتاق خواب فانتزی استفاده کنید. لوستر سقفی اتاق خواب میزان کافی نور را برای فعالیت‌هایی که انجام آن‌ها به نور احتیاج دارد و نور روشن و متمرکزی نمی‌خواهند، مهیا می‌کند. لوستر مدرن اتاق خواب و آباژور رومیزی نیز تاثیر مشابهی دارد.

تقارن

خیر. مهم این است که نورپردازی شما متعادل باشد و لایه‌های مختلفی داشته باشد. از انواع لوسترها می‌توانید برای این هدف استفاده کنید. می‌توانید از لوستر چشمه نور کلاهک (شید) دار استفاده کنید تا نور کلی و گرمی ایجاد شود. همچنین، یک منبع نور غیرمستقیم نیز داریم که سقف‌ها و یا یک بخش معماری دیگر را روشن می‌کند. هدف آن است که چشم‌ها کل اتاق را ببینند و فقط روی تخت تمرکز نکنند. روشن کردن گوشه‌های مختلف باعث می‌شود فضا بزرگ‌تر و متعادل‌تر به نظر برسد. هدف اتاقی نیست که همه جای آن به‌طور مساوی روشن شده باشد؛ بلکه اتاقی است که باعث شود چشم‌ها از چیزی به چیز دیگر بگردند.

ترکیب نور مناسب

برای نور کلی محیط خود از ترکیب زیر استفاده کنید: یک آباژور ایستاده را کنار صندلی راحتی در گوشه‌ ای از اتاق قرار دهید و یک لوستر آویز ۱۸ تا ۲۴ اینچی از سقف آویزان کنید. و نور اتاق خواب خود را با آباژورهای رومیزی کنار تخت کامل کنید.

 

"انتخاب

هماهنگ با سبک اتاق

سبک فضا نیز یکی دیگر از نکاتی است که باید در هنگام خرید لوستر دست دوم یا لوستراتاق خواب دیوار به آن توجه کنید. برای مثال اگر خانه ای با سبک مدرن دارید از لوسترهای مدرن استفاده کنید. و اگر به دنبال لوستراتاق کودک دخترانه هستید، لوستر اتاق خواب فانتزی می‌تواند بهترین انتخاب باشد.

تمیز کردن لوستر به روش خانگی
بیشتر بخوانید

در انتخاب لوستر اتاق خواب به نکات زیر توجه فرمایید

  1. یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب لوستر باید به آن ها توجه داشته باشید، ارتفاع مناسب لوستر نسبت به سقف و کف فضاست. در فضاهایی با سقف های کوتاه حتما از لوسترهای سقفی استفاده کنید و در فضاهایی با سقف های بلند از لوسترهایی با ارتفاع نسبتا زیاد استفاده کنید تا فضای موجود شما را متعادل کند.
  2. توجه داشته باشید که برای فضاهای نسبتا کم نور و یا با بدون نور از لوسترهای حباب دار و با حباب شفاف استفاده کنید تا نور را در فضای شما بیشتر منعکس کند.
  3. لوستر اتاق خواب را می توانید با پرده، رو تختی و یا سایر اکسسوری های خاص موجود در فضای داخلی مثل آپاژور و… هماهنگ کنید تا زیبایی فضای داخلی شما را دو چندان کند.
  4. برای سقف های تزیین شده با گچبری های خاص حتما از لوسترهای ساده استفاده کنید تا آراستگی فضای سقف شما حفظ شود.
  5. برای انتخاب لوستر اتاق خواب از مدل هایی که نور آن رو به سمت بالا است استفاده کنید تا روشنایی کاملا ملایمی در محیط خواب شما ایجاد شود.

مدل لوستر اتاق خواب پسرانه

برای لوستر و تامین نور فضای اتاق پسر خود می توانید از خلاقیت خود و یا فرزندتان نیز استفاده کنید و ایده خود و فرزنداتان را در اتاقش به کارببرید که این کار باعث می شود فرزندتان از فضای اتاق لذت بیشتری ببرد . مانند لوستری شبیه به توپ یا اسکیت برد که بسیار خلاقانه می باشد و براساس علاقه ی کودکتان است.

لوستر اتاق خواب

لوستر اتاق خواب فانتزی

بیشترین استفاده از لوستر های فانتزی در اتاق خواب ها می باشد که سادگی بسیار دلنشینی را در این بخش از خانه القا می سازد. استفاده از لوستر فانتزی در محیط اتاق خواب بیشتر از جنبه نور پردازی، از دید زیبایی مهم می باشد. از این جهت می توان با انتخاب لوستر فانتزی اتاق خواب با رنگ های زیبا و هماهنگ با سرویس خواب و دیگر وسایل حاضر در اتاق فضایی فوق العاده زیبا را بسازید.

لوستر فانتزی اتاق کودک از متنوع ترین لوستر هایی است که می توان در بازار ببینید. لوستر اتاق خواب فانتزی کودک نه تنها رنگ های خیلی خوبی دارد. بلکه با داشتن طرح های عروسکی و شخصیت های کارتونی جلوه بسیار زیبایی را به محیط می دهد. قیمت بسیار مناسب و ارزان در کنار تنوع بالا در طرح و رنگ های متناسب با گروه سنی و جنسیت کودکان همگی از جمله دلایلی می باشند که استفاده از لوستر فانتزی اتاق کودک را تا این اندازه محبوب کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

WeCreativez WhatsApp Support
در اولین فرصت پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود، در صورت عدم پاسخگویی با شماره ی واتساپ 09901020938 با ما در ارتباط باشید.
چطور میتونیم کمکتون کنیم!